Söndag

Vaknat för en liten stund sen, vaknade av att mamma och lillebror kom in i rummet jag sover i.. Mamma skulle massera Fredde, å massagebänken står där inne.
Så nu har jag kommit ur sängen, fikat och kikat igenom lite bloggar.

Snart är det påklädning och ut till bilen och dutta i lack på alla de ställen som det saknas på. Lika bra att göra det nu medans det är hyffsat varmt ute.
Sen bär det av till lägenheten med pappa för att räkna ut hur många tapetrullar det behövs. Ska ju inhandlas imorrn =)
Hoppas verkligen att det hinns med att tapetseras innan helgen! Eftersom jag åker till Östersund till helgen.

Igår var jag, Beggan och Henke hos Mikka och firade henne eftersom hon fyllde år i fredags. Jag kom mitt i kräftätandet, så jag fick mej några kräftor också =) Smaskens!
Sen vart det paketöppinng och fika, å sen körde vi singstar, hur kul som helst!! Vi varkvar till strax efter 12 tro ja. Hade mkt trevligt. Vart dock en hel del tjejsnack som stackars Henke fick sitta å lyssna på..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0