Angling, bastning och helt slut!

Gårdagen började tidigt, jag klev upp 04.00(!) för att föjla med mina grannar + 2 tjejkompisar till dom å angla i Viksjö. Vi åkte kring 04.30 för att hämta en tjej i söråker å sen vidare till Viksjö. Var framme vid 6 å då var allt igång. Musik, drickning och alla var på superbra humör.
Dröjde inte länge innan de nappa, å jag fick en storing =D

Vi var kvar till 15 ungefär, så vi åkte när det var som mest strålande sol =/ Alla såg ut som räkor när vi kommit hem för att äta lite mat innan bastningen.

Man var helt slut efter maten, så vissa la sej.. medan vissa andra inte kunde lägga sej... (Jag) för då skulle jag vaknat med världens huvudvärk! Hade börjat känt av den vid maten.. Lite bakis kanske.. ? Så jag var vaken.. Sprang å väckte alla runt 18.30, å sen var bastningen igång.. Jag klev in en gång i bastun.. Sen satt jag utanför.. Var helt slut! Så de vart duschning och sen kom alla hit å fortsatte.. Men det vart ingen utgång.
Tidig kväll vart det.

Men en väldigt trevlig dag var det :)

Kommer med bilder sen när telefonen laddats färdigt

Kommentarer
Postat av: J

Jasså du åkte iväg.... hoppas de gick bra!

2009-04-11 @ 20:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0