Men fel att läsa

Ja ungefär så känner jag nu. Har precis ätit min middag som skulle vara så god! Som jag faktist såg fram emot att äta just precis idag. Ravioli. Men vad tror ni att jag köpte för någon.. Jo en vegetarisk. Smakade apa. Så nu är man lite sådär halvmätt efter att ha tryckt i sej lite av det.
Så nästa gång är det ju bra om jag LÄSER på sakerna ja köper. Ett hett tips bara.

Nu ska jag snart börja byta om, ska ner å träna snart med några kompisar. Gårdagens träning känns rätt bra idag. Så nu är det bara att köra vidare =)

Lite slappning bara sen så är jag på G.

Helst skulle jag vilja ut å springa i finvädret!!

Kommentarer
Postat av: Lundan

Fast vadå ALL ravioli smakar APA. Hundmat det ju!

2009-04-02 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0