Uppdatering.nu

Ja nu var det ett tag sen sist. Men det blir väll lätt så när det är sommar.. Man har så mycket annat för sig, så glömmer bort denhär lilla bloggen :)

Men vad har hänt då? Jo jag var i sollefteå hos Beggan på laxfestivalen förra helgen, mycket trevligt!! Förfesten var bara sååå bra :) Tack tjejer för den kvällen :)

I veckan så var jag å min granne Chrille på birsta å vi åkte till plantagen å hämtade hem en superfin utemöbel till min balkong, så jag har fått ett till rum. Heelt underbart! Det är oftast där jag är när jag är hemma... Så det är riktigt nice :)

I helgen så vart det fest. Heela helgen. Det var ju timråland, så det var där man hamnade efter förfesterna här på banér.

Sen har det blivit lite fiske å sånt. Mycket trevligt!

Nu ska ja passa på att måla lite i mitt kök innan Elina kommer från jobbet å ska äta med mej, sen blir det äventyr!! :D

Så det är väll lite av vad som händer och har hänt..

Kommentarer
Postat av: Melinda

Men kan man få se lite bilder från ballen då??? ;)

2009-08-08 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0