Fan vilken start det vart på denhär dagen...

Jag vaknade vid 6 i morse, klev upp, tänkte duscha å göra mej klar för eventuellt jobb innan jag skulle jobba på lidl. Men tyckte inte att det behövdes, så la mej å somna om.
Vaknade efter en liten stund av joordens smärta i magen!! Bara låg, vände å vred mej å nästan grina för att de gjorde så jävla ont.
Fick kuta några gånger på toa, men inget vart bättre.. vart bara värre å värre.
Sen efter några gånger när jag gick tillbaka till sängen så tog ja med mer skurhinken.
Å vilken tur säger ja bara.
Så de var bara att ringa till jobbet å säga att jag inte kunde jobba idag. Kändes inte alls nå kul att ringa det samtalet.

Strax efter det så ringer SÅKLART en personal från dagiset där jag drukar vara å undrar om jag kunde jobba. Å gick såklart inte.. Strax efter ringer nästa. Så faan va illa det vart.

Men hux flyx.. efter att jag hade spytt å sovit en stund efter det, så var jag helt jättepigg, har inte vart nått mer sen dess. Ätit och fått behålla allt :)
Kände mej redo för jobb, men vill inte jobba när man har haft en sånhär morgon, och dom ville nog inte ha mej där heller :P Men så det var iaf INTE magsjuka tack och lov, det var nått som jag hade ätit och skulle ut ur mej bara.

Så nu är ja redo för jobb from imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Eller så är du gravid :D

2009-12-16 @ 11:10:31
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Vicky

Icke!!! =D

2009-12-16 @ 16:27:34
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0