Fredag och istid i Timrå

Ja idag kan man verkligen säga att det har blivit istid i Timrå/sundsvall. Innan jag hade kommit utanför dörren så hade jag fått höra att det var iskallt ute, å jorå, det var sant.
Gillar inte alls när det blir såhär kallt!! Bilar jävlas och hur än mycket man klär på sig så fryser ansiktet till is på en. Inte alls nå mysigt.

Nu sitter jag å torkar håret å inväntar jobbet. Känner mig inte så sugen på jobba idag faktist. Vill bara ta de lugnt, kanske laga nån go mat ikväll å så, men icke. Men som sagt, jag ska vara glad att jag har ett jobb att gå till :)

Jag måste ju bara berätta att jag har blivit helt förälskad i Lars Winnerbäck. Jag har gillat han sen många år, men jag lyssnar på hans låtar jämt nu, har alltid hans musik på när jag är hemma.
Skulle kunna lägga upp nån låt här, men jag kan inte välja, det är så många som är mina favoriter :)

Kommentarer
Postat av: J

JAG som alltid skrivit "j" hmm nån fler som visst gör de... Hoppas du tar skillnad på oss ;-) Kallt ja, nu fick man riktig vinter. Man har önskat snö o vinter åsså kommer allt på en o samma gång. Lite sent bara, nu har man inte hunnit vant sig ju. Jag hörde om den tragiska grejen. Usch o fy va hemskt alltså! Så här före jul o allt. vilka tankar VARJE år. Lider me dem. Nu har ja gått på julledigt, så skönt! Hoppas du får nå led i jul åxå. Önskar en trevlig helg iaf Kram

2009-12-18 @ 23:08:02
Postat av: Vicky

Hehe jag vet vilken DU är J (N P) :) Å den andra vet jag också vem det är, så ingen fara :)

Jo, det är så ofattbart.. å precis.. denna påminnelse varje år. Ja, det där kommer man fundera å fundera på länge. Hua =(

Gud va skönt, jag jobbar på ja ett tag till, sen är ja ledig julafton å 4 dar i rad :) Ska bli härligt! Tack detsamma =) Kram kram

2009-12-19 @ 01:23:01
URL: http://tickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0