Men hoppsan :)

Nu har jag visst fått lite klagomål på min inaktivitet här på bloggen. Vad kan det bero på då tro? Jo, jag har träffat en kille, en andra halva, en som jag är så upp över öronen förälskad i!! Å han är jättekär i mej, vi ska snart flytta ihop :) Kan ni tänka er??!!......
Kan ni tänka er vad ja sitter å LJUGER!! eller drömmer.. haha.. Har inte träffat nån..

Jag har bara varut lite på latsidan här.. Jobbar å jobbar mest hela tiden tycker jag.

I helgen vände det nått stort!! Här har vi lilla storyn..
I fredagskväll låg jag hemma hos mamma å pappa i soffan å kollade på film, funderade på vad jag skulle hitta på på min lediga helg. Klockan var väll kring 12 på natten så hade väll nästan somnat till.. När Bea började toookskälla. Fredde gick till hallen å då vart hon tyst, sen började hon skälla igen, å då gick mamma dit.. Min första tanke var.. "håller nån på göra inbrott i min bil nu"
Men så vare inte fallet.
Sen vart det tyst igen, å jag kollade på tvn igen i lugn å ro.. Helt plötsligt kliver Elina och Mikka in i tvrummet!!
Jag fattade nog inte riktigt vad jag såg.. så ja bara skriker å flyger upp ur soffan å kastade mej på dom. Gud vilken syn.. trodde inte att det var sant! Dom skulle ju inte komma hem föränn den 22:a december =D

Så helgen vart verkligen INTE som jag trott!

Blidde en utgång, riktigt riktigt lyckad sådan och hemgång å fläskfile potgratäng som lite nattmat :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kul att höra från dig här igen:-) Guud vad du lurade mig! Jag gick på att du träffat nån och blev jätteglad för din skull, i en stund..:-) tok-Fia:-)

2009-12-01 @ 19:59:45
URL: http://energicissi.blogg.se/
Postat av: Mikka

Ja visst var vi lite busiga där. Jasså det är övertid yes för dig oxå=)

2009-12-05 @ 17:44:02
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: mikka

Uppdatera förhelvete!

2009-12-07 @ 13:41:13
URL: http://mikkalainen.blogg.se/
Postat av: Din tvilling

Uppdatera så jag får höra vad du pysslar med utan mej!

2009-12-07 @ 23:21:22
URL: http://linaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0