Varför får jag dessa blåmärken?

Igår kväll när ja skulle lägga mej, så kände jag att jag hade jätteont på utsidan på vänsterbenet, på låret lixom. Men jaja, tänke att jag hade kommit åt nått på jobbet.
Å här kommer förklaringen till denna smärta!! Min bil blir ju som alltid på vintern otroligt frusen av sig. Så alla dörrar går inte alltid att få upp, å så har min bil hållit på nu i några dagar.
Så eftersom jag inte kommer in genom min dörr, så får jag kliva in på passagerarsidan. Så alltså varje gång jag går in i bilen, så kliver jag in på den sidan, för att ta mig över till ratten så klättrar jag i stort sett, så jag slår alltid i vänsterbenet i handbromsen å därav dessa blåmärken :P

Igårkväll var det supertrevligt, jag å Beggan umgicks efter mitt jobb, å vi hade 10000 saker att prata om :) Tack så mkt för en trevlig käll, igen Beggan :)

Nu ska här börjas med maten till ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0