Vart ledig heela dagen, behövligt :)

Min morgon började mycket bättre än vad gårdagen gjorde. I morse vaknade jag vid 6, IGEN, men av anledning av att "kanske nån ringer snart" Man ligger som lite på helspänn när man jobbar som springvikarie.
Så det kan faktist vara lite jobbigt ibland.
Å i morse var det de. Låg kvar en stund till, men vid 7 klev ja upp å duschade å gjorde mej klar för ev jobb, men blidde ledig.
Strax efter 10 åkte jag till tandis på koll, med inställningen "Jag har hål", eftersom det har ilat så förbannat i en  tand länge nu, men icke. Inget hål =D Inget borra =D Ska bara byta tandkräm och skölja med flux så kanske ilningarna försvinner *hoppas hoppas*

Sen då? Jo då åkte jag förbi Marie en sväng, efter en stund skulle hon iväg på birsta å lite sånt, så jag följde med henne. Tanken var att åka till mormor, men hon var inte hemma, så får bli en annan dag.

Vad hittade jag på birsta då?? Jooooo.. skorna som jag vart så kär i förra veckan, på scorett. Dom kostade 1200kr då, å nu är dom på rea för 900kr, så hur ska ja göra??!! Kanske köpa en liten julklapp till mig själv?? Eller vänta å se vad tomten kommer med?? Äähh.. jag får se, än är inte dagen slut ;)

Ikväll blir det tidig kväll, för imorrn väntar en låång arbetsdag; 06.00-09.00 Utbildning på jobbet, 09.00-14.30 Dagis, 15.30-20.15 Lidl.

Men innan sovningen ska ja kolla på bonde söker fru och Roooger, lilla charmtrollet där ;P


Kommentarer
Postat av: Saraaaaaa w

mm snyggingen Roger ;)

2009-12-16 @ 19:16:03
Postat av: Vicky

Jajaameeen ;P

2009-12-16 @ 22:25:50
URL: http://tickis.blogg.se/
Postat av: Cecilia

hahah ja han är go han:-)

2009-12-17 @ 17:41:47
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0