Längtar..

Jag klev upp för en halvtimme sen.. Å det finns en anledning till varför en sån långsovning. Jag skjutsade folk från stan inatt, så jag kom hem typ 5 sista gången. Å efter sista svängen hade riktigt svårt att somna. Men inatt har jag drömt om träning!! Förstår ni att jag drömmer om det? Att lägga på vikter å sånt.. Det drömde jag om. Så ikväll ska jag ner å köra muscle Power i 60 min, så springa en stund efteråt.. Får se hur pass man orkar med nu efter sjukstugetiden. Men en rask promenad borde orkas med iaf.

Hade en tanke på att åka till birsta för att kolla efter nån lampa jag kan ha i köket och vardagsrummet som ska vara i fönstren. Men jag får se. Har inte vart där på en månad typ.. Å det känns ändå som att jag har gjort av med massa pengar. Hur fasen går det till? :P



Nä nu ska göras nått att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0