Massa massa bilder från mobilen

Jag har äntligen fört över lite bilder till datorn från minnerkortet i mobilen. Så nu kommer bilder från lite här å var =)

Du kanske är med?

 
Min och Mikkas Sex and the city-kväll med Pizza å mys tror jag :)


Haha kollade hur jag såg ut i kort hår..


När huset brann i Vivstavarv, fotat från balkongen när jag var och jobbade på örnen


Jag var hos Beggan & Henke några helger före jul tro jag de var? Men vad heter stället vi var på Beggan??


Kortet jag och mina syskon tog på Mima foto, mamma och pappas julklapp. Bilden vart konstig när jag tog den med telefonen.. Typ böjd. Därför det ser ut som att Ante inte ser normalskapt ut... :P


Elina på texas!


Jenny på texas!


Heine, Matte, Patrik och Joel (Jenny och Elinas syskon och pappa)


Ante, Fredde, pappa och mamma


Jag i Maries King cab när vi lastar in alla sopsäckar från min balkong


Marie och tjejerna innan vi skulle åka med skräpet :)


Titta va smal Lundan blivit :)


Allt dethär har vart på min balkong sen jag flyttade in här.. har inte tagit mej ut där.. :P


Här också..


Min fruktskål som jag fyllde idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0