Äntligen helg

Som jag har längtat.. Eller så har jag bara blivit så van vid att vara ledig nu under alla röda dagar å så.. plus att denhär veckan har känts helt konstig..  har onsdag idag ja. Jaja men slippa kliva upp tidigt imorrn är ju guld värt!
Idag när jag kom hem från jobbet så bytte jag om å gick ut å gick på en gång. Nu ska jag strax hoppa  in i duschen, sen göra mej iordning för att åka till mamma å pappa med lite som dom har beställt av mej.. matinhandling eftersom dom ligger jättesjuk båda två hemma. Så klart man ställer upp! :)

Sen ska jag å Frida in till birsta å kolla runt lite, sen blir det Willys å handla lite.. vi ska göra tacos hos mej ikväll å se Let´s dance! Ska bli mysigt, kul att du har kommit hem igen Frida! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0