Det gick ju inte så bra =/

Fy vad besviken jag är på mej själv!! Jag skulle ju träna i morse.. Men som jag själv och många andra inte är, morgonmänniska..så sov jag istället för att gå ner å träna. Så nästa riktiga pass kommer nog inte bli föränn på onsdag. Känns tungt!! Då blir det Muscle Power i 40 min + springa på löpband i en halvtimme. MINST!! Eftersom jag slutar 18 på måndag så hiinner jag inte med nå pass, så då får ja kanske gå ner å löpa å samma på tisdag. Men då äre ju hemmamatch så då hoppas jag att ja slutar tidigt så ja hinner ner å springa ett tag. Jaja.. tänkte med tangenterna tro ja =)



Nu har jag nyss fikat seen frukost. Satt fint de. Så nu är det duschen som gäller å sen kanske birsta, springa in lite snabbt. Sen åker jag till Sollefteå. Jag fick ett sms för en stund sen av en trevlig prick som bor där, å han berättade att det finns hastighetskameror nu på vägen som jag kommer att åka, även om dom har suttit där tidigare så har jag aldrig tänkt på det.. Men nu kommer jag verkligen att göra det. Så då är det bara att hålla ögonen öppen å köra lugnt...!!

Ha en kanon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0