Inget för mej

Ja, eller jag kanske behöver köra det ett par gånger till :) Har nyss kommit hem från etic nu å sitter å äter en kallrik med keso och tomat och en banan... Smakar utmärkt nu såhär efter träningen.
Passet gick väll sådär.. det var typ en dans vi körde.. å emellan åt så körde vi som vanligt med vikter å så, då kändes de bra, men sen till dansen... jag behöver som sagt gå dit igen å igen om jag ska lära mej den.. var typ disco dans.. fort gick det.. så ganska svårt med andra ord.. Å olika steg hit å dit hela tiden :)

Nu ska ätas färdigt å sen blire tv å somna framför den..

Min soffa kommer föresten på måndag eller senast onsdag :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det brukar alltid gå bättre när man varit på passet några gånger! Om jag klarar det, som inte har nån koordination över huvudtaget, så är det nog inga problem för dej ;)

2009-01-07 @ 23:44:43
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Lundan

Jag tyckte du var dutti jag. The Carlsondance behärskade du ju totalt. Nää för mycket snurra var de för mig....Vi ska testa Tomas areobic på måndag kanske??!? Ps Jag har bara liiiite träningsvärk. Blir kanske värre i morron.

2009-01-08 @ 22:17:45
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0