Party party!

Ja då har jag kommit hem från Sollefteå än en gång. Å har haft roligt som vanligt :) Men jag fick ingen bra början på vistelsen där..
Det började med att jag och Beggan skulle fixa maten medan Henke låg i badet å hade de bra. Jag skulle skära isbergssallad, å lyckas skära mej på tummen,DJUPT, så jag ba kastar iväg kniven å skriker!!! Det var första incidenten.. Sen hade vi äntligen blivit klar med maten. Så vad kunde gå fel då? Jo, jag var så fruktansvärt hungrig så jag får maten på tallriken, gör en stor å god tugga.. Å slänger i stort sett in maten i munnen.. Å bränner sönder halva munnen.. Så jag fick värsta blåsan i gommen, å jag kan säga att jag fortfarande har jätteont både i gommen och på tungan. Är man inte helt otrolig? :P

Sen efter allt så gjorde vi oss i ordning, alla hade sina problem ikväll tro ja.. Kläder och frisyrer ville inte bli bra. Men, tillslut kom vi iväg! Åkte till Per som nyss flyttat till eget :) Så där vart vi i några timmar, med spel och allt vad man kan tänka. Var riktigt roligt. Sen när vi väl bestämt oss för att gå ner till krogen så var kön så pass lång och segt gick det.. Så vi gick å köpte mat istället. Å sen splittrades alla åt alla håll..


Jag och Beggan spelade lite memory när jag precis kommit :)


Min stackars tumme i blodbad!!


Beggan kockar :)

Nu har vi kommit till Per och Ölspel pågår..


Vattenfall!!


Henke :)


Beggan & Henke :)


Per & En tjej jag inte kommer ihåg namnet på


Patrik & Jag


Beggan, Henke och Arvid



Å jag måste bara säga att hemresa idag var mindre trevlig. Mörkt, snöigt och halt, som f*n!! Var inte bara en gång man höll på köra av vägen.. =S

Nu ska jag umgås med Ante (min lillebror) och Bea (hunden) som är här å hälsar på lite medan resten av familjen är i ö-vik

Imorrn äre jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Vicky (vickenickan)

Jahaja...nu vet jag var du haft dina fötter :P

2009-01-25 @ 23:01:36
URL: http://vickenickans.bloggsite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0