Så jävla onödigt..

Idag var sista dan jag var hemma från jobbet. Ska bli skönt att få komma tillbaka igen. För en sista gång,eftersom imorrn är sista dan jag jobbar. Sen blir man arbetslös under obest tid. Men till saken.

Jag skulle åka hem till mamma och pappa för att se hockeyn ikväll. Så jag skulle ha med mej min dator, så matchen skulle köras genom den. Jag går ut genom porten, å bara går som vanligt.. sen kommer den glashala trappen.. den var inte isig eller så, utan bara jättehal.. typ packad snö å så.. Så jag tar ett steg sen flyger jag som en vante å jag såklart blåhåller i datorn så jag inte ska tappa den.
Men då landar jag så jag slår ryggen på kanten av ett trappsteg, SÅKLART. Så jag reser mej upp snabbt, halvspringer till bilen å ser att datorn är hel. Skönt.
Åker till mamma å pappa. Känner hur fruktansvärt ont i ryggen jag fick. Å slår igång datorn, å när den kommer igång så ser jag att skärmen är trasig. Asså den funkar.. men den har blivit som svartfläckig och sträckig över hela högra sidan. Så nu är jag så less.. Varför ska det gå bra nån gång för? :P

Jag borde ha lärt mej lite saker nu efter allt som hänt;

  • Ha senilsnöre på telefonen så den inte tappas och går sönder
  • Blåsa på varm mat!!!!
  • Passa mej för vassa knivar
  • Gå i djupsnö eller skaffa broddar
  • Skaffa en datorväska? Skulle vara vääldigt bra tro jag.

Nu är det sovtajm för mej. Upp å jobba imorrn 7.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0