Snattare, tacos och brand

Ikväll har det hänt en hel del. Det började med att jag och Frida möttes av 2 poliser och en som de hade gripit utanför Willys. En snattare fick vi veta senare. Efter att vi kommit hem så gjorde vi tacos och åt tills vi sprack kändes de som..

Sen vart det let´s dance på tvn å Elin kom hit :) Vi åkte på en förfest här i timrå där det hade gått hett till..Dyyrt säger jag bara!!! När vi åkte därifrån så ser jag blåljus som blinkar.. Elin kör och jag hetsar henne att vända :P Så vi åkte å kollade vad det var. Då var det en lägenhet som brann på Södra Köpmangatan.. Så där var brandbilar och polisbilar.. Fick höra att en pojk hade fått åkt med ambulans.

Så nu sitter jag här ensam och övergiven igen, som vanligt. Men har ju haft riktigt trevligt ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0