Timrå - Modo

Nu har jag äntligen slutat jobbet för dagen. Riktigt skönt! Nu ska jag ut å gå, kommer inte bli kallt om benen nu iaf eftersom jag har tagit med mej täckisarna från jobbet. Så nu blir det prommis, sen hem å duscha å fördriva tiden med nått, för klockan 19 är det hockey!

Gårdagen

Då åkte jag, Jenny och Elina å åt på Texas med våra familjer.. det var verkligen hur gott som helst! Borde äta där oftare (eller inte) Efter det så vart det bio. Av oss 11 som åt tillsammans så gick vi på 3 olika filmer :) Jag, Jenny och Elina såg på "Allt flyter" Den var jätterolig :)

När jag kom hem så vart det en stund här, å sen dog jag i soffan.. Var helt slut!

Tog en del bilder med mobilen.. MEN jag kan inte lägga upp dom eftersom att Fredde (lillebror) har sladden till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0