tusen tankar..

Helgen var helt ok. Jag och Elin åkte å umgicks med Larsson, Gille och Mille i fredags. Jag, Elin och Larsson åkte ivg mot stan runt 12 på natten, men vi kom inte längre än till sista rastplatsen innan birsta, för där hade det hänt en olycka.. så där vart vi stående i ca 45 min.. ambulanser, polisbilar och brandbilar åkte förbi oss flera gånger.. Fan va hemskt asså. Var en bil som hade voltat längre fram.. Tänk om det hade vart vi? Hua.. Hoppas det gick bra såhär efteråt iaf!

Lördagen så var det hockey, kul att träffa lite folk och se hockey. Å att dom vann var ju inte heller så dumt :) Kvällen vart rätt lugn.. Åkte iväg en stund på en förfest innan dom åkte till stan, sen åkte jag hem å la mej i soffan. Somnade på en gång nästan.

Träning sen efter mötet på jobbet. Öppet hus på Etic, så blir nog en hel del folk!

Å snart är man arbetslös igen.. Måste ju påminna mej själv lite då och då så det inte kommer som en överaskning sedan.

Men som sagt.. Nu snurrar tusen tankar i huvet på mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0