Bulgarien

I morse så åkte jag hem till mamma å pappa strax efter 9, skulle hämta brorsan (Ante, den större modellen)å skjutsa han till tågstationen.. Den lilla oooongen ska åka till Bulgarien med massa kompisar.. Jag är INTE alls nå avis. Inte alls!!! :(

Å jag är inte alls nå orolig över allt som kan hända.. Jag blir ju fan orolig bara när han går ut på krogen ähr hemma.. Kan ju ringa han stup i kvarten ibland då. Hur ska då detta gå?? :P

Efter att jag sagt hejdå till lillen så åkte jag till arbetsförnedringen, å där sa vi att jag skulle komma tillbaka, eller höra av mej i september, så det var ju skönt.

Nu håller jag på tvätta, så tänkte ta nått att fika. Blir nog jordgubbar, kiwi och mjölk å nån tekaka :)

Sen ska ja åka till moster på sjukhuset när tvättningen är avklarad.

Kommentarer
Postat av: mikka

Hej jag ser att du ska komma tillbaka i september..

DÅ kan vi ju ta en sista minuten ju!!!

Äru på lr?

2009-06-16 @ 13:25:12
URL: http://mikkalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0