Dagen igår

Den var inte riktigt den bästa på länge, men jag överdrev nog en hel del när jag tänker på det efteråt. Det var inte så illa som jag tyckte det var :)

Idag däremot så var det lite tungt på jobbet. Eftersom vi stänger nästa vecka, å barnen ska in på andra förskolor, så börjar dom att droppa av nu..
Vi sa hejdå till en liten pojke idag.. Det kändes INTE kul =(  Å fler blir det...

Efter en liten stund så kommer en i personalen med fikavagnen till rummet där vi alla satt, å på den stod det 2 tårtor och kaffe å sånt.
Så vi hade lite mysfika tillsammans då med barnen som fick glass också.
Det var riktigt fint gjort av Nalle Puh och Tiger personalen!!! =) Synd bara att inte Y och M var med :(

Nä, nästa vecka kommer bli tung... Hua! Mina barn ska försvinna från oss.. =(

Å jag kommer sluta jobba där med alla underbara människor.. IGEN!!! =(

Hoppas verkligen på en bra helg nu, å jag längtar efter att få träffa Dig igen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som ville vara med o ha mysfika med er, ja missa ju allt=( Men va vet man, ja kanske kommer in till veckan o mysfikar med er då istället ;-)



(kan nog inte slå de 2 goda tårtorna bara)



Kram "Tigerkvinnan M"

2009-06-05 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0