Vila i frid moster

Ikväll tog allt slut. Slut på hennes lidande, på hennes plågsamma sista andetag.
De sista dagarna har vart så fruktansvärda.
Jag är såå otroligt glad över att jag har vart där varje dag, å förhoppningsvis att hon har känt av att jag har vart där.
Ikväll när jag, pappa och mamma var där var det riktigt hemskt. Hennes andetag var inte hennes egna.. Det var som att en maskin andades åt henne, men det var inte det. Hon verkligen kämpade för varje andetag.
Så när pappa och jag åkte därifrån gick jag fram till henne, å sa bara "Hejdå Katarina" För jag ville verkligen inte att hon skulle behöva genomlida en dag till.. De andra dagarna har jag sagt, Hejdå Katarina, vi ses imorgon!
Bara en liten stund efter att vi åkte så dog hon..

Det är så orättvist. Så fruktansvärt overkligt.

Va rädd om varann.. man vet aldrig hur länge man har varandra..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch gumman inge roligt när sånt här händer, beklagar verkligen sorgen. Som sagt liver är otroligt orättvist. Nu slipper hon lida iallafall så ses ni uppe i nangiala. Du vet att det bara är att ringa om du vill prata, jag finns här!



Love u <3

2009-06-16 @ 23:45:07
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: J

Åååå nu blev man blöt på ögat åxå.... Som du säger, nu slipper hon lida. Nu får hon ju vila i frid. Tänker på er alla i hennes närhet, fruktansvärt att vissa får leva kort. Å dessutom med ett plågsamt slut. Men nu har hon de bra. KRAM till dej

2009-06-17 @ 20:38:06
Postat av: Sofie

Kram!

2009-06-17 @ 22:36:10
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: anna

åå beklagar sorgen, jaa livet är orättvist verkligen. katarina vila i frid..

Jaa man ska ju verkligen ta hand om varandra, fint att ni vare hos henne varje dag. Sköt om er..

2009-06-17 @ 22:41:51
URL: http://annanylander.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0