Å dethär är bara början

Just NU sitter jag hos mamma å pappa och pluggar denhär historian. Jag har suttit fast vid en och samma uppgift sen i fredags.. Så nu är jag less. Men jag tror jag har börjat förstå lite av vad frågan menas. Bara en sån sak. Så nu hoppas jag bara på fortsatt flyt. Vill bara komma ifrån denhär uppgiften å gå vidare!!

Längtar till klockan 21. Då ska jag och en kompis kolla på beck, som faktist kan vara riktigt bra ikväll, å jag lär slockna efter dagens slit med dethär.. Det tar verkligen tid att komma in i pluggandet igen har jag märkt.



Gud va less man kan se ut. Det är precis vad jag är just nu.

Kommentarer
Postat av: mikka

Kom igen gumman det här klarar du! Jag är hemma i

s-vall hela veckan så hör av dig gumman så pluggar vi tillsammans det är roligare så=) kan vi göra lite fika och snacka skit i pauserna mellan=)

Puss

2009-03-08 @ 19:24:17
Postat av: sandra

va fin du var i håret :)

2009-03-08 @ 20:14:22
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: sandra

va fin du var i håret :)

2009-03-08 @ 20:14:29
URL: http://beggan.blogg.se/
Postat av: mamsen

Du ser taggad ut

2009-03-10 @ 18:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0