Bio!

Idag vaknade jag väldigt tidigt (7.50).. Som annars aldrig brukar hända på söndagar. Å efter det kunde jag absolut inte somna om.. fick för mycket att tänka på och ville helst vara överallt då. Men skönt att allt löste sig tillslut!!

Ja, sen åkte jag å hämta Bea hos mamma å pappa, eftersom dom skulle vara borta så pass länge så fick hon vara med mej en stund :)

Kring 12.30 ringde Lundan å fråga om jag var sugen på bio, Män som hatar kvinnor. Å självklart!
Så vi gick på 14.30 bion. Filmen var 2.30 lång, men var jättespännande och bra :)

Nu tror jag faktist att jag ska ta och öppna historiaboken å börja med lite uppgifter.. Känns lite gruvsamt just nu. Hua.. men vill jag komma nånstanns i mitt liv så äre bara att köra på!!

Imorrn börjar jag på Ior!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0