Det ser bra ut ;)

Har hamnat i en otroligt ond cirkel nämligen.. Jag slutar oftast tidigt på dagarna, åker hem å lägger mej å sover.. Vaknar vid 5 tiden, å hela dan är förstörd. Så idag bröt jag det..
Jag kom hem, bytte om och gick ut å gick! Jag hade hoppats på att det skulle kännas skönare.. Men jag tyckte att jag kände mej så fruktansvärt stel,seg och skorna kändes tung.. (!)

MEN jag mötte min historialärare mitt i timrå, och hon gav mig glada nyheter, så nu känns det ännu bättre.. Nu är det bara att plöja mej igenom dethär.. ÄR ju "bara" dethär häftet som ska göras så :)

Nu ska jag äta nått litet, hoppa in i duschen och dra iväg en sväng.

Gruvar mej för att det ska bli helg förövrigt..


Skrev dethär inlägget kring 3 tiden,men märkte nu att det inte hade publicerats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0