Förbannade spindel!!!

Alla ni som känner mej, vet att jag är LIVRÄDD för spindlar.. sjukt rädd. Å nu när jag skulle trycka upp en internetsida på datorn, så dyker dethär monstret upp...

Jag har fortfarande hjärtklappning.. och fråga mej inte om hur jag har lyckats fått dit bilden.. för jag har hållit för bilden hela tiden.. Jag kan inte ens se dom.. å ta på dom i böcker och tidningar finns inte!!

Dödlig spindel hittad i mataffär - MSN Video

Låt dessa utrotas!!! Jag gruvar mej för att det kommer att krylla av dom i sommar..

Kommentarer
Postat av: J

ÅÅÅÅÅ va du sätter skräck i mej!! Bara ryser. Får sluta kika på din blogg tror ja ;-) Klarat dej från maag.sjuka? Usch o fy alltså! /J

2009-03-24 @ 20:38:58
Postat av: vicky

J: Hehe nej nej du behöver inte sluta kolla min blogg, för detdär var den första och sista spindeln jag hade med på min blogg. KAN JA LOVA!! Jo, jag har klarat mej =)

2009-03-24 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0