Känns konstigt..

Idag var min första dag på Ior. Det kändes verkligen jättekonstigt att kliva in i rummet å inse att "jag kommer inte att jobba här med Lundan å Marie.. " Det bara flög upp i huvudet..
Men det känns jätteskönt att jag har alla andra underbara i huset :)

..men det var bara att sätta igång med att städa å göra rent typ allt. Sätta mig och skriva namnlappar som skulle upp på hyllor och lådor och ringa föräldrar. Så jag tyckte att det kändes som att jag inte hade gjort nått alls när jag skulle gå därifrån.
Men imorgon måste allt göras klart, för på onsdag kommer första barnen som ska börja hos oss!

Nu sja jag göra mej lite "mellis" eftersom det inte vart nått sånt på jobbet :p Å så ska det pluggas! Banne mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0