Pimplat idag

Idag så har jag vart med mina grannar å pimlpat i Bispgården :) Det var så otroligt skönt väder så man satt nästan å sov med spöet i handen :)  Å jag vet inte om det är solen som har tagit i ansiktet eller om det är för att man har vart ute, vart kall å blivit varm nu.. För det bara hettar i mitt ansikte. Samma för killarna också. Alla var knallröda i ansiktet när vi träffades inne på kebaben för att hämta pizza.

Så nu har vi ätit pizza å kollat lite tv.. 

Nu sitter jag hemma, helt mör i kroppen.. Har ju vart ute från typ 13-17.30.. så inte så konstigt :) Fick dock ingen fisk!! Det var bara Chrille som fick, å han fick 2 stycken :) Kul kul!

Det här gör jag gärna om!

Nu är det slappning på hög nivå som gäller

Glömde ju helt bort att ta kort!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0