Stockholm

Helgen har vart lite både och.. men igår så hade jag riktigt roligt :)
Jag och Frida åkte in till stan å gick på aveny, å där var det verkligen super.. synd bara att Frida började må dåligt, för jag var verkligen på topphumör där inne!
Var kul att komma ut lite, nykter.. har inte druckit en droppe i helgen. Så otroligt skönt. Det tänker jag fortsätta med! Så skönt att vakna å må bra..

Nu har jag precis kommit hem från Marie. Jag och Lundan var där å hälsade på. Jag, Marie och Olivia åt grillat å potsallad och sallad. Jättegott :) Å Lundan drack kaffe, hon är ju såå storbjuden.. ;)

Nu borde jag sätta mej med historian, men den är hos mamma och pappa så det får bli imorrn istället.

Å föresten!! Jag, Lundan och Marie åker till stockholm på tisdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0