Är jag dum eller?

Måste ju bara börja med att berätta att badet var otroligt skönt. Brukar inte ha tålamod att ligga kvar en längre stund, men jag tror att jag låg minst 30 min iaf :) Så lite russin vart man ju..

Ja, min lägenhet börjar att se ut som en soptipp. Jag har massa kassar i köket fulla med tomburkar, sen många festkvällar tillbaka.. å i hallen står en sopsäck full med skräp.
Så borde det inte kunna se ut här.. det är sånt som jag verkligen ska ha tid att greja med när jag är arbetslös. Så imorrn.. då ska allt bort!

Lånad bild från Google. Men känslan är densamma..


Å föresten, jag tror att min diskmaskin har börjat äta upp mina knivar. Stoppar jag in 5 knivar .. när jag öppnar luckan finns det bara 4 kvar. Märktligt. Så nu ska inhandlas nya bestick också.

Nödvändigt inlägg..



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du, det är inte bara i diskmaskiner som bestick försvinner... jag har någon som äter upp mina bestick jag också! :/

2009-10-07 @ 12:45:36
URL: http://iiinvincible.blogg.se/
Postat av: Cecilia

De försvinner för mig med.. undrar var de är?? :-)

2009-10-07 @ 19:45:21
URL: http://energicissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0