Bullbak

Igår var jag hos Per. Vi bestämde det förra veckan att vi skulle bara lite bullar idag.. Vi= Han bakar, jag assar han :P
Bullarna vart iaf riktigt goda, och så sjuuukt stora =)


En av bunkarna med deg.


Jag hade kavlat ut dendär, å kunde inte låta bli att knäppa kort på den.. Det ser precis ut som en fårskinnsfäll som finns på ikea :)


Bullarna, som vart JÄTTEBULLAR!


Smulpajen jag "gjorde" i söndags.


Måste bara tillägga..

Just precis nu när ja sitter här, så sitter grannens bäbis i rummet intill mitt vardagsrum.. Å den sitter å småpratar/skriker.. Sitter å leker med nått också låter det som. Å jag tycker det låter så mysigt!! Vill också ha en bäbis :)

"Men det får blir en annan dag"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0