Hårt paket!

Herregud, nu när jag satt här vid datorn, så hörde jag att jag fick post, å det bara small på golvet..
Klev upp efter en liten stund.. Å där ligger en förpackning med ett hänglås.

Här är anledningen till det..
Jag har ett förråd nere i källaren, å det har stått olåst i över ett år nu. Eftersom jag inte har fixat nått hänglås. Så i morse smsade jag med en av grannarna, Chrille, å han sa att mitt förråd stod olåst. Jo sa jag, ja vet, har inte fixat nått lås dit ner än. Ska fixa det snart.. Å så sätter jag mej här, hann sitta i en timme kanske.. så ploppar det ner i brevlådan :)

Tack snälla:) Har man inte underbara grannar, och vänner framför allt?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0