Hur ska detta gå??

Ja i morse började jag känna mej lite lätt nervös. Jag bad mamma ringa å väcka mej 8 i morse bara så att jag skulle kliva upp å vara vaken.. Men nej nej, trött som ett as var man, så 9 klev jag upp.

På måndag börjar jag klockan 7!!! Hur fasen ska detta gå? :P men det blir nog annat då eftersom jag MÅSTE kliva upp då, å det behövde jag inte i morse faktist :)

Vad händer denna fredag då? Jo, ikväll ska jag och några gamla klasskompisar träffas hos nån av oss? vet inte vilken, å äta å bara umgås :) Ska bli mkt trevligt!
Å imorgon är jag bjuden på en födelsedagsförfest, så det blir också riktigt kul :) Hade tänkt att KÖRA denhär helgen, eftersom jag tycker att det har blivit rätt mkt party nu senaste helgerna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0