Får aldrig nog

Helgen var superkul! Jag har haft så roligt i helgen, från fredag-söndag.. hela tiden!
Förfesten här hemma var kanon. Jag, Elina och Macke körde på här hemma till 12 typ, sen vart det staden. Å där var nästan alla! Träffade så många å hade jättekul :)
En till sån kväll tack!!

Badkaret har det vart lite problem med sen vi fick det upp till mej. det fanns inga ben eller nån front å så.. Så det har jag vart på jakt efter i några dar. Å idag lyckades jag :) Så imorrn ska benen till badkaret hämtas!!!

Min lägenhet ordnas det i hela tiden. Jag får aldrig nog med det.. Kommer på saker hela tiden som jag vill ändra på å köpa å greja med. Så nu är bokstäverna uppe, å tavlorna nere tills de andra hyllorna kommit upp bredvid soffan.

Min bil jävlas å pappa grejar med den. Hål här, å den läker där.. Jippi.

Min och Mikkas myskväll här om dan.



Har länge velat haft en lykta :)












Hej!

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad fint det blev med bokstäverna! Vad duktig du är:-) Var har köpt den där lyktan? Den var jättefin.

Angående den rätta, så vet du - han dyker upp där en dag med en ros i handen när du minst annnar....:-)

2009-09-30 @ 08:06:38
URL: http://energicissi.blogg.se/
Postat av: vicky

Tack =) Lyktan köpte jag på Ikea, jättebillig! 149 kr :) Ja, det hoppas jag veeerkligen :)

2009-09-30 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0