Hockeykväll och planering

Ja matchen ikväll gick väll sådär.. Dom förlorade ju inte så det var ju bra :)
Sen blev saker å ting absolut inte som jag hoppats där, men varför ska det nånsinn gå bra för mej, menar, när det kan gå dåligt. Jaja..

Min bil läker även glykol så det bara sjunger om det. Fyllde på igår, så det kom precis till "min" sträcket, så fyllde ja på mer idag.. å då var den TOM!! Sen när jag hade fyllt i en hel flaska så kollade jag efter nån sekund när jag hade fyllt i allt.. Ja, då är skiten TOM IGEN.
Så ja.. jag har en del framför mej. Jävla skit.

Efter matchen träffade jag på Johan utanför porten, så hängde med han in å drack kaffe å surra. Sen kom Macke in efter ett tag, så då bestämde vi att jag ska kasta lite grejer från hans förråd (eftersom badkaret ligger begravt där bland allt) imorrn i containern som vi har här i veckan, å sen ska dom hjälpa mej att bära in badkaret till mej :)

Läängtar!!!

Gonatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0