Måla måla måla

Efter ensam mamma söker fick jag värsta kicken.. Jag började måla bokstäverna, å visste att jag hade 2 speglar som jag köpt på Ikea för flera år sen, otroligt billiga, som skulle målas.. så jag målade allt :) Vart rätt bra faktist! Borde dock ha rollat ramarna såg jag när jag höll på.. men vafan.. Det är bara å kasta om det inte går att ha uppe.



















Ni ser ju.. skulle ha rollat, men bara köpa nya å måla om dom inte duger :)

Såhär ser min dator ut nuför tiden.. Nice nice..


Nu ska här sovas, upp å hoppa 06.00 imorrn!!! Å det var INTE igår :P


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vafaaan...varför haru inte fixat skärmen? Det där går ju inte att se på :D

2009-09-21 @ 00:43:34
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0