Mat!

SKulle ju åka å hämta benen idag.. Men jag fick såklart inte allt som jag behövde, så då fick de vara. Nu är ja less. Sen åkte vi å hämta Chrilles bil i njurunda där han har haft den på lagning.
Sen åkte vi å handla på Ica Maxi. Så nu har jag precis ätit pastasås å makaroner. Asgott var det, bilden på det ser INTE så aptitlig ut, å jag fick halvera portionen efter jag tog bilden.. hehe!

Så nu ska ja laga vidare.. Ska göra korvstroganoff och köttfärslimpa :)

Sen blir det prommis!



Här ligger det å väntar på att bli tillagat :)



Köttfärslimpan


Och..



Korvstroganoffen!

Köpte faktist en "fusksmulpaj"  också :)

Så får se om det blir nått sånt ikväll..



Bokstäverna i dagsljus


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0