Sängen

Nu har jag kommit hem från Cecilia för en liten stund sen, å vi hade verkligen jättetrevligt!
Skulle dock inte dricka nånting eftersom jag tog bilen dit.. Kände bara att jag inte skulle dricka nått. Men vad händer.. När jag kliver in i köket så står det passoadrinkar på köksbänken.. Då kunde jag inte hålla mej! Så Johan kom å hämtade oss ikväll.

Vi tog en del bilder, men jag kommer lägga upp dom imorrn skulle ja tro. Hittade en bild på datorn nu som jag tog på mej och min kära Elina när jag var på akuten för "proppen"

Kan sängen ha vart 60 bred? :P Men va gör man inte.. var där inne från halv 18.30-23 typ. Klart båda ska få plats att ligga å vila :)





Å jag som hatar sprutor...


Nu är det gonatt, imorrn väntar prommis till sörberge för att hämta lillbilen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0