Tiden läker alla sår

Ja det tror jag faktist att den gör. Så det är bara att längta till nästa vecka å nästa å nästa å nästa....

Gårdagen var jättetrevlig. Jag tog en långprommis hem till mamma å pappa, gick ut med Beagumman, men igår fick hon bara en vanlig prommis eftersom det regnade, å regnet har hon aldrig vart alltför glad över att vara ute i. Så jag vandrade tillbaka hem i spöregnet.. men de kändes som att det spelade ingen jävla roll om det regnade eller haglade spikar. Det kan inte bli bättre iaf.

Sen tog jag en långdusch. Igår skulle jag verkligen behövs haft badkaret JOHAN!!

Vid 18 tiden åkte jag och Emma till Mikka för att gratta henne på hennes födelsedag (dan före) Anna var också där =). Där bjöds vi på tacos, kladdkaka, grädde, hallon och glass!! Och efter massa tjejsnack i några timmar så gick vi ner i källaren å kollade på "Dumpa honom". Det var verkligen en film som fick en att tänka till för många gånger. Men jorå, insåg ju iaf att jag kanske också har en framtid tillsammans med någon. Men som sagt, Det var på film... 

Vi vart kvar till strax före 2 tiden, hade ju en hel del att prata om. Å det var riktigt välbehövligt :)
Sen åkte jag å Emma till stan för att hon skulle tanka på sin tfn, å i bilen får jag ett telefonsamtal från en nära vän. Han berättar att han har kommit hem från akuten för en stund sen, å att han har blivit totalt misshandlad! Söndersparkat näsben å allt vad det nu var... :(
Pratade med han för en stund sen när han ringde, å då skulle han på sjukhuset, så skönt att höra att han mådde hyffsat iaf. Men fyfan vilka jävulskt fega människor det finns.. 5 mot EN!

Nu ska ja äta upp filen å sen ut på några timmars prommis.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bara så du vet så är du en grym brud och den människa som inte vill ha dig, är fan inte värd dig heller! Stå på dig och ta ingen skit Vicky! Kram :)

2009-09-19 @ 19:52:47
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0