Det var dom de..

Nu i morse har jag stått å provat lite jeans, eftersom jag endast använder leggins nuför tiden. Å det var ju mindre kul. Alla förutom 2 par var för stora. Men men.. shit happens.

Å idag har jag fått domdär älskade jävla breven från försäkringskassan igen. För ovanlighetens skull!!!!!!! Blir så jäkla less.. Men förhoppningsvis ska det vara klart nu.

Annars då?
Dethär med julklappar är ju ingen enkel match. Men ska väll försöka ta tag i allt någon dag snart.
När jag orkar vara uppe så pass länge å gå..  Känner mej som en pensionär.. Men inte så länge till hoppas jag :)

Igår var det ju Lucia..
För första gången i hela mitt liv så såg jag inget Luciatåg faktist.
Har ju alltid jobbat på dagis å så, så jag har alltid vart med på alla dessa tåg, men inte i år.. känns konstigt faktist.
Men jag gjorde nått annat istället ja.. ja bakade, vilket aldrig heller har hänt på Lucia :)
Så det vart en riktigt bra kväll iaf.. vart en svullarkväll hos Mattias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0