Sjukt tråkiga dagar..

Det är precis vad jag har.. å som grädde på moset så hämtade jag ett nytt sjukintyg igår på vårdcentralen, där det står att jag är sjukskriven ännu längre..
Igårkväll hade en sjuk jävla smärta i benet igen.. så då va det bara att ta citodon.. Så less på denna smärta nu :(

Det värsta med dethär är att jag inte kommer upp på dagarna, ser lixom ingen anledning att kliva upp, å kommer defenitivt inte i säng i tid på kvällarna..


Men det har blivit ett jäkla bakande istället.. så det har väll blivit min nya hobby :P Bakar å ger bort typ :)

Så igår gick jag över till Mattias när han höll på slå in julklappar, kollade jag så han gjorde rätt :P, sen gick vi över till mej å jag gjorde hallonmuffins, å han kollade så jag gjorde rätt, haha
Men dom vart helt okej iaf!

Så nu ska jag nog ge mej på att göra lite citronmuffins, när jag ändå är igång så är det väll lika bra.
Tack å lov att man kan sitta ner när man bakar säger jag bara!

Gårdagens bak, hallonmuffins. Jag lyckades, FAKTIST :)
Dom ser blek ut, men smaken vart inte "blek" ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0