Berg och dalbana

Just så känns mitt liv. Jag vet varken in eller ut.. Men en sak vet jag iallafall, och det vet du också!

Idag har vart en bra dag trots allt. Har vart på birsta med Frida hela dan! Å igår inhandlades ett nytt kylskåp föresten, så nu är äntligen alla vitvaror ny och fräsch :)

Ikväll har jag bytt gardiner och ställt en och annan blomma i fönstren, kändes faktist riktigt hemtrevligt när man tittade i fönstret för en gångs skull :P Har nämligen bytt ut mot icke-panel gardiner i 2 av 3 rum ;)

Ikväll/natt kommer Elina och Mikka äntligen hem efter en lååång bortavistelse.. =) Ska bli sååå kul å träffa dom igen, om ni bara visste tjejer =D <3

Lite bilder har vi här igen då.. Snott vissa från Elinas blogg ;)

Gardinerna är varken struken eller tillfixad riktigt. Men ser ni, jag hittade ett fönster och en fönsterbräda =) Och ett element!


Sovrummet med nya gardiner och blomma


Mitt sovrum blev väldigt gulligt måste jag säga.. hehe


Min nya hatthylla + skoställ :) Jättenöjd!


Här har vi lilla mej i badrummet..

 
Min och Fridas LILLA tacotallrik på charm!


Jag ser en aningen mörk ut där, men det är nog inte riktigt som det ser ut :) Smal var jag iallafall där!!!!


Me and my girl!


Vi två =)


Moiii



Höll på glömma, tusen tack Beggan å Henke för i helgen. Supergod mat OCH..... GUD VA FINT NI HAR DET I HUSET!!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Va fint det blev där hemma, mysigt!=)



=*

2010-03-31 @ 11:14:45
Postat av: Emelie

Fina bilder! :-D Det ser ut som att du har en likadan hatt och skohylla som oss! ;-) Vi köpte hatthyllan på Welcome i stan och skohyllan på IKEA. Fick veta senare att hatthyllan säljs på Rusta, till hälften av priset. Ibland har man otur... Men den är vilket fall superfin!! Hoppas allt är bra med dig! :-)

2010-05-12 @ 21:09:37
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0