Kycklinggryta och skäckis!!

Igår efter att min arbetshelg var slut så åkte jag och T till birsta en snabbis, eller blidde bara att vi gick in på Ikea å köpte nån korg till mitt bardumsskåp som är på plats med ett nytt tvättställ =D

Efter det åkte vi å hyrde 2 filmer, vi hade börjat kolla på en av dom för några dagar sen genom att vi hyrde på internet, men somnade ifrån ena gången och hann inte se klart andra gången, å jag ville verkligen se klart filmen.. den var så jääävla bra!
Å det lovar jag er, denhär filmen kan jag verkligen rekomendera till er som gillar skräckis/rysare/thriller.
Jag har aldrig HATAT en människa så mkt som jag gör i denna film kan jag säga... fyy tysan!!!!!

Nu ska jag åka och lämna tillbaka filmerna och sen ska jag göra nån slags kycklinggryta, har ju fulla frysen med mat, men gör nästan aldrig nått av det, så nu jäklar ska här kockas :)

Ledig imorgon så det känns skönt :) 

Ps. Jag ÄLSKAR min dator!!! Tusen tack igen Mamma, pappa, farmor och farfar!!! =) 

Kommentarer
Postat av: T

Och jag har aldrig blivit så skrämd av en film någon gång=S Fast du hade ju ett "finger med i spelet" som ryckte till så mycket, skrattar ;)

2010-03-08 @ 21:23:36
Postat av: Per Lindström

Vist var den här filmen bra? hehe... jag tyckte den var riktigt jobbig å se. Men kolla på the haunting in conneticut! den var riktigt jäkla äcklig tyckte både jag och jennie :) kram på dig!

2010-05-13 @ 12:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0