Längesen nu

Ja vad har jag pysslat med senaste tiden? Kommer inte ens ihåg vad jag skrev om senast. Men här har iallafall införskaffats en hel del nytt till mitt lilla hem :) Kul.. Jaa I LOVE IT!!

Å har också gått och förälskat mej i ett par jättedyra skor.. Inte bra alls.. men så sant!!

Här kommer lite bilder på mina inköp :)


Första gången jag bytte gardinerna här hemma :) Men jag trivs bra med dom :) (Balkongen är tom på alla förbannade kartonger nu också :P)
Mitt nya soffbord syns lite där också :)


En lite söt spegel i sovrummet, men det ser ju riktigt illa ut eftersom bilden vart så kass =/


Min nya hallmöbel som jag älskar. Jag visste i bakhuvet att jag skulle byta ut det bruna till svart-vitt en vacker dag ;)


Sängborden är jag jättenöjd med! Nu vart sovummet nästan helt klart ju :) Jag älskar mitt sovrum :)


Å ÄNTLIGEN, jag har hittat ett underskåp, bytt handfat och bytt till ett VITT toalock :)




Nu väntar jag bara på att pappa ska komma å hjälpa mej med att sätta upp min nya hatthylla också,som ni får se då, sen tror? jag väll att det får vara bra för ett tag. Men jag trivs bra med det som gjorts hittills :) Jättemkt!

Nu är det sängen och ny dag imorrn.Upp å hoppa i ganska bra tid för en prommis med Frida, å sen är det jobb från 15.30-20.15

Åååå GRATTIS Timrå till segern ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefint Vicky! =)

2010-03-23 @ 11:45:26
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det ser sketabra ut :D Du kanske borde hålla på med inredning? Kram

2010-03-24 @ 11:46:39
URL: http://lillaste.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag vill också hålla på med inredning :D Ja, alltså..det finns utbildningar på 1-3 år typ..men dom flesta ligger långt härifrån å kostar skjortan, utan CSN...satt, man ska väl vara rik I guess ;P

2010-03-25 @ 19:55:29
URL: http://lillaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0