Så vart det med det.. Jag fick lägga mej helt enkelt

Har nyss vart hos sjukgymnasten, å han har konstaterat att det är ett diskbråck jag har fått.
Känns rätt skönt att äntligen ha fått reda på vad det är för fel, så det kanske kan få bli bättre nån gång.
Så nu är det sjukskrivning som gäller..
känns rätt bra ändå..
Har fan inte kunnat gjort nån nytta på jobbet ändå de senaste dagarna mer än att suttit i kassan å gnällt. Så nu slipper dom lyssna på gnällkärringen ett litet tag :P

På fredag ska jag tillbaka till sjukgymnasten, han ska titta på mej å se om det här blivit nått bättre.
Kommer få träffa en läkare som ska skriva en remiss så att jag ska få göra en magnetröntgen.
Så tack å lov, äntligen börjar dom ta mej på allvar!! 

Sen får vi se vad som blir av allt. Operation vart det prat om.. men, det behöver verkligen inte bli så :)

Nu har jag precis stoppat i mej en tablett som heter Citodon, som jag fick höra att reaktionsförmågan kunde bli sämre av å allt sånt..
Ska bli spännande å se om det ger nån effekt på smärtan. Jag tror inte på det, men hoppas hoppas!! Skulle bli överlycklig!!!

Just NU hos mej;  Frukost och lite extra krydda

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0