Tatueringstips!!

Jag är som sagt riiiktigt sugen på att skaffa mej en tatuering. (Jo pappa å mamma, jag tänker göra en :p ni har ingen talan hur mkt ni än önskar)

Jag har lite olika bilder som åker runt i huvet på mej. Men skulle bli glad om jag fick lite mer förslag!
Är sugen på antingen en fisk, eftersom jag är fisk i stjärntecken, och att jag har nått som inte så många vet om.. skulle vilja operera bort det, men det är lite personligt också :P

Så kom med lite bilder å ideér nu!

Ser ni där hon har tatueringen?!? Där ska jag ha min, men inte lika stor!!! Nått litet :)


Kommentarer
Postat av: Lundan

U go girl!!!! klart du ska ha en tattoo!!

2010-11-04 @ 15:05:52
Postat av: vicky

Ja ellerhur! =)

2010-11-04 @ 15:12:42
Postat av: Jesper Smedberg

gör en koi fish. dom är riktigt snygga om du ändå ska ha en fisk.



http://fc00.deviantart.net/fs25/f/2008/116/5/1/Koi_Fish_Tattoo_Copic_by_Berakou.jpg



typ något i den stilen.



tips, du borde även pierca naveln, det skulle se riktigt snyggt ut!

2010-11-04 @ 15:12:45
Postat av: vicky

Smebben, jag har redan piercing i naveln. Den gjorde jag i 7an :P Har bild på det om du bläddrar nått inlägg neråt. Har även en fisk i naveln :) Å tack för tipset om tatuering!

2010-11-04 @ 15:27:15
Postat av: Anonym

hehe, jag har så dålig koll på allting. men titta upp koi fiskarna, dom är riktigt snygga, finns ju otroligt många variationer av dom också. personligen tycker jag orange/röd är snyggast.

2010-11-04 @ 15:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0