Besök hos naprapaten

Ja det var ju ett spännande besök måste jag säga.
Fick iaf veta att jag hade nått som många hockeyspelare brukar få. Å det brukar kunna ta flera månader att få bort det beskrev han. Men, det tänker jag inte gå med på.

Han masserade å knäckte så ja skrek! Men han kunde sin sak, så vi får väll se vad det blir av dethär. Ska tillbaka till veckan bestämde vi. Så får vi se hur ryggen mår då.

Igår var inte som alla andra dar. Igår vart en svullodag!

Jag åkte till birsta å bytte tröjan. Å sen åkte jag till Elina, å där tvärsomna ja ..
Tror att pressen från provet, kliva upp tidigt å allt tog död på mej. Ja var helt död.

Sen när vi hade vaknat till lite så drog vi iväg å skulle handla nått enkelt å äta.. å va köper vi??

 

Efter det vart ja så jäkla sugen på godis!!!! Så va bara å dra iväg på jobbet å handla en stor påse.. å fyy.. äckligt mätt man vart.


Där ligger jag å kan inte andas typ :P Å Elina är lika dömätt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0