Dubbla pass

I morse kom jag upp riktigt sent, men skitsamma.. jag tog mej ut på en powerwalk, riktigt svettig och skön sådan.
Örnenbacken känns bättre å bättre. Men jag hatar den ändå :P Efteråt, när jag har kommit upp på rakan så bara älskar jag den!
 Den prommisen gick på ca 1,5 timme. Kändes mkt mkt kortare.

Nu har jag tvättat mina svettiga träningskläder, å ska strax bege mej ner mot gymmet, känner mej inte riktigt nöjd än med dagens träning!!

Ryggen skriker NEJ, men jag skriker JOOOO högre. Så då blir det så!!

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Kan det vara idè att skära ner på din egna träning för att istället börja träna tillsammans med en sjukgymnast?



Tänkte på att du kanske belastar ryggen fel genom för hårda och felaktiga övningar?

2010-10-19 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0