Fick ju pengarna tillbaka iaf..

Idag när jag kom till Birsta så gick vi å åt på Wayne´s coffee. Beställde en kycklingsallad som jag har ätit förut, som jag vet är jättegod.
Men vafan ligger det i maten?? Småsten!!!!!

Så jag hann äta kanske 5 tuggor, sen kom det en stenjävel.
Fortsatte å åt, sen kom en till. Då fick jag nog!!

Gick till hon som stod i kassan å berättade om det, då säger hon att hon har hört om det tidigare också.. just i det som jag åt.. vaa!!?? Varför fortsätter dom då servera det om dom är medveten om det?

Hur som, fick tillbaka pengarna iaf.



Sen gick vi runt å runt å runt. Mikka shoppa massor å jag inget, typ :P Jag bara gick å haltade å klagade.. stackars Mikka :(
Sen dök Fridis upp också, så umgicks lite med henne med innan vi skiljdes åt alla 3!

Efter birstatrippen åkte jag hem till Cicci!
Min kära barndomskompis Cecilia.
 Hade aldrig vart hos henne. Det var kul å komma dit, å vi hade det jättetrevligt, vi hade föör mkt att prata om kändes de som,
prata i mun på varann typ :) <3

Nu har jag precis ätit upp min middag. Va rätt hungrig efter den lilla lunch jag fick i mej idag. Vart inte mkt ätet av dendär salladen som sagt..

Gulaschsoppa om ni undrar.. :)


Nu ska ja gå å lägga mej, trött som ett as!

Har en gryymt rolig helg att se fram emot :)

 

Dethär pannbandet fick jag med mej hem! Passar ju bra till min röda jacka :)
 

Natti!


Kommentarer
Postat av: J

Axl Rose?? :P

2010-10-30 @ 12:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0