Good mörning!

Gud va skönt det är att vara vaken nu, å har dragit i mej en skål med fil å muslii.
Så nu tror jag att jag ska ta mej en dusch, ELLER ut på en prommis, å SEN ta en dusch.
Men får se hur jag känner om en stund.
Fan va skönt å vara vaken denhär tiden, å jag är ledig. YES  :)

Idag ska jag åka å kolla på en ny bäddmadrass.. Blandannat.
Har börjar inse att jag kanske behöver en annan.. Eller rättare sagt, har fått höra från en som KAN att jag bör skaffa en ny. Så varför inte?? :)
Har provlegat just den madrassen på IKEA, å tror to m att mamma å pappa har en sån, å den är ju gryyym, men sviindyr. Men men.. kan min rygg kanske bli lite bättre av den så vad är det att fundera på lixom??

Sen ska Elina handla mat å lite grejer till sin lya lägenhet :) Å sen ska det ätas ute, ska bli gott!

Tror det blir en sån idag :)


Nu får vi se vad jag hittar på tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0